Reacting to the FAKEST GAMER EVER !?

Publisert 4. des.. 2020
subscribe to my youtube nolong.info
subscribe to my twitch www.twitch.tv/dunkstream
subscribe to my twitter vgdunkey
subscribe to my magazine i.pinimg.com/originals/95/1f/fe/951ffe1267887e93afb2646b8b9b59fd.jpg
subscribe to my wife nolong.info/show/ZtqWbodractqpnk/video.html&ab_channel=Leahbee
subscribe to my store dunkeyscastle.com/

Kommentarer

  • No, not a gamer. It’s Goomba

  • who is this white guy and why does he sound like dunkey?

  • I truly must be grateful for my full lips

  • All this time... He was white? How many other lies have I been told by the council?

  • the comedic timing of the poster gradually falling off the wall could not have been better

  • dammit i always thought dunkey was puerto rican

  • Whos this white guy? Where the fuck is dunkey?

  • 2/24/2021 still better than anything put on jake pauls channel

  • wait u are white ?

    • no, he is black as you can see in the video

  • A real fake gamer is youngdefiant

  • I thought he was a donkey too guys i don't know many this is blowing me away.

  • The audacity that he thinks he can get around half a milion likes with a poster leaving hold of the door. xD He is not wrong though.

  • I thought you were black

  • oh my god he’s wearing his own merch

  • Back when he made "actual content"

  • This is some kind of 5D chess metagame Donkey is doing...

  • I actually watched the real video because of this, and dunkey called it within one second

  • he's not a gamer, but he surely has telekinesis.

  • dunkey is white?!

  • bruh this happened 2 months ago wtf

    • Holy shit feels like yesterday

  • That isn’t Dunkey, Dunkey is black.

  • I think the funny thing is that guy actually was the fake gamer

  • insert comment for youtube algorithm

  • Man why did dunkey sell his channel to a guy with a whitebread ass name like jason

  • Who's this white guy?

  • It's everyday bro

  • dunkey ur gae

  • Why I worked so hard for this its not fair

  • His voice doesnt fir his face, it so weird but love his content regardless.

  • He actually ended up being the fake gamer Believe me, I watched it

  • I thought dunkey was black!

  • I’m so glad I didn’t look at how long this video was that caught me totally of gaurd

  • Dunkey got the eye of a gamer

  • You look like Austin McConnell

  • This is the best dunkey ava

  • *Who’s gonna tell him that his mic is detachable*

  • Plz start your every video with whats up dunkey nation it was so funny

  • nice

  • Yup... That's right... I know what are you thinking right now... NOlong recommend you this video...

  • I'm fucking dying

  • Dunkey be rocking that white face

  • What donkey actually loook like that?

  • This is so meta.

  • your vids are great but your streams are boring AF make your vids longer

  • Best part is he was right

  • Classic Dundermiflin

  • I fuc with this dunki

  • shit, i didn't know you were a human

  • bruh i thought this guy was black my whole life

  • Greatest Dunkey Arc

  • Loll

  • This is my favorite Dunkey video of all time. 🙌🤙

  • I don't knows why but I always assumed Dunkey was a Black guy.

  • More.

  • Jake Paul poster

  • Dunkey's a white guy?!

  • If that guy was a gamer, could you imagine how honored he would be to almost be roasted by the african american Videogamedunkey?

  • Im Impressed he´s actually doing it and it works. I clicked on the video

  • When more time and effort was put into the thumbnail than the video itself.

  • I have the same headset as dunkey

  • This man is an imposter

  • Can’t believe it’s been over a month and dunky has been afk😞

  • Im seeing dunkey face.... now i can die peacefully....

  • Whats the name of the outro track? Its from super smash bros right? I cant find it

  • This is literally the funniest video i have ever seen it never gets old! 😂

  • Why donkey hired a white actor.

  • This is good content

  • That headphone mic is pretty good considering it's in the up position. Go HyperX.

  • Wow Dunkey. I'm so upset. When you said you would stop making good videos I thought you meant it. Obviously you have no intention on keeping your word.

  • Is this the new cr1tikal video

  • lol the first time i see your face... i tought u was black ^^

  • Dunkey should get an anime live2d avatar to remain relevant.

  • what the fuck Dunkey is white?

  • The prophet has spoken

  • NOlong recommended me this , YAY

  • Why does dunkey look like my programming teacher lol

  • Dunkey manipulating the damn algorithm. Love to see it

  • Jason has mastered the art of millennial humor

  • I’ve seen this video so many times

  • videa sturts here 0:22

  • WAIT I THOUGHTV DUNKY WAS A BLACK DUDE

  • Play Garfield furious kart racing

  • fire

  • Who the hell is this guy? I was expecting a black man.

  • Damn I thought you were black

  • I sat down with my food, put the video on full screen and it ended.

  • Guyss I met him on ometv

  • this is like black mirror with ashley O

  • Who is missing the time when dunkey used to be black

  • never change

  • Best part is that if you watch the actual video, dunkey guessed correctly

  • Who's watching this after dunk going back to good vid

  • This video made me rip a huge fart.

  • Thank you uncle dunkey

  • Dunkey I love you so much. THis whole thing is amazing. Andy Kaufman-esque

  • best dunkey content yet

  • My Favorite black NOlongr.

  • Jeff is shocked

  • i guess your demon wants to be on camera without possessing you

  • Oh my god donkey I love you so much please be my dad

    • Too bad leah is B A R R E N